niedziela, 23 czerwca 2013

LATO WITA WAS

Taki wczoraj dostałam prezent:

Dzisiaj na szybko, bo czasu dalej niewiele:)


Tak jak ostatnio ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej. 5x5 jest dla niej zdecydowanie za łatwe... Trzeba będzie zrobić 6x6:)


Seria GABRYSIA CZYTA nie traci popularności:) Teraz ćwiczyłyśmy trzyliterowe sylaby z nowymi "buntowniczkami" z B i L. Gabryni całkiem nieźle to idzie. Czasem myli, ale ogólnie jest dobrze.

Kolejna krzyżówka, tym razem nie tylko sylaby otwarte, ale też zamknięte z samogłoską między spółgłoskami.

Potrzebuję wiele naklejek do Gabrysinych zadań, więc ostatnio nabyłam coś takiego:
Do kupienia tutaj.

 Naklejki mnie rozczarowały, bo oczekiwałam większej różnorodności, ale są też tam różne ćwiczenia. Powyrywałam strony, podopisywałam polecenia i Gabi będzie czytać i rozwiązywać.











4 komentarze:

  1. Jak 5x5 jest za łatwe, to i 6x6 będzie. W ramach urozmaicenia zacznijcie skosy ;) Tzn. niektóre "kwadraciki" dzielisz przekątną, pół malujesz na np. czerwono, pół na zielono... Potem pozostaje tylko przeciąć Gabrysine elementy wzdłuż przekątnej i macie zabawę :)
    Pomysł z kolorowankami - świetny! Sama tak robię i polecam rodzicom!

    I gratuluję Gabrysi sylab zamkniętych ;)

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł! Zaraz się biorę do roboty:D

      Ach Gabrysia dziękuje:) Powolutku, powolutku jakoś idziemy do przodu i jest coraz lepiej:)

      Pozdrawiam
      Ania:)

      Usuń
  2. Ach, Ty skarbnico pomysłów :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń