sobota, 11 maja 2013

Czytamy dalej:)

Ostatnio brak mi weny i ciężko mi cokolwiek dla małej do roboty wymyślić. Przez to dużo czasu spędzamy na dworze, ale trochę też czytamy;)

Czytaneczka samoróbka

Szybkie sprawdzenie, czy mała pamięta czasowniki globalne.

Poznałyśmy nowe sylaby z C i Ł. Gabi zna już litery i przez to, te sylaby nie sprawiły jej trudności. Ale najważniejsze, że nie literuje.

Dopasowanka z balonikami.

I kolejna czytaneczka:)


Dalej ćwiczymy sylaby zamknięte i dzisiaj ćwiczyłyśmy sylaby trzyliterowe, których chyba najwięcej w tym naszym języku... Gabi powiedziała, że to banalne;D







4 komentarze:

  1. Zdolniacha z Twojej siostrzyczki :-)
    Z niecierpliwością czekam na wpis o Waszych początkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*
      Aż sama mnie ostatnio zadziwia:) Zdaje mi się, że zaliczyła jakiś skok rozwojowy, bo i bardzo poprawiła się w czytaniu i zaczęła liczyć:)

      Jest w trakcie tworzenia, już jakiś czas;) Chociaż nie wiem, czy jest na co czekać, bo patrząc z perspektywy to największy problem na początku to miałam ze sobą, a nie z Gabi;)

      Usuń
  2. Rewelacyjne i jak proste w wykonaniu pomoce! Ile inspiracji znalazłam w Pani blogu! Wiele pomysłów wykorzystam w swojej pracy z maluchami, które uczą się czytać :) Życzę powodzenia w nauce Siostry :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę;) I dziękuję:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń